27.11.10

Pink memang sesuai untuk si kakak

Memang sesuai pabila wanita memakai warna pink.Tetapi kadangkala tidak perlulah menunjukkan sikap obses terhadap warna pink itu kepada khalayak ramai.

Mungkin kakak dibawah ini 'tidak sengaja' berfesyen sebegitu.Tapi itu hanya satu kemunkinan.
"Dia tak sengaja la"
"mana la nak perasan baju dia terangkat"
"kan dia tengah duduk tu,apa masalhnya"

itu munkin yang dapat didengari daripada orang yang melihat gambar di bawah...
Tapi...

"da cantik dah dia pakai tudung,muka pun ok tapi pakai baju transparent pulak..
Mungkin fesyen la,dalam pon pakai lengan panjang...ok la..Tapi sekali singkat la baju dia..adushh..singkat sangat uh..memang nak tunjuk la uh yang dia minat kat warna pink kat orang...
"

Petikan daripada dialog saksi di tempat kejadian.

So,kepada wanita-wanita sekalian nanti tengok la sikit pabila
berpakaian uh yer.Renung-renungkan dan selamat beramal :)






Ryu cakap
:Macam-macam hal penduduk bumi ni...

7 ulasan:

M. Faiz Syahmi berkata...

canteknya boxer dia

rieyana ynn berkata...

betul juga kata awk tu...cantik blog ni...;d

syawal berkata...

maksiat mata... aii gerammm.. hahahaha....

Dien_91 berkata...

biase la dato...banyk org bnyak ragam...ada style..=)

mynameisryu berkata...

faiz:memng teruja bilamana aku melihat dengan mata kepala sendiri

rieyana:blog??hehe

awal:sabar wal,masa kau akan tiba nanti

dato' fakhruddin rosdi:tapi pada kawan dato' lagi style :)

mizszie berkata...

macam kat medan makan kat hentian duta jer...nasik lemak ayam rempah dia best!

mynameisryu berkata...

haha..bukan,ni kat jb :)
semua sedap...