31.1.11

Do-Rae-Mon

~An-an-an Totte Modaisukki Dor-rae-Monn~
Siapa bole lupa lirik lagu kegemaran hampir semua manusia di bumi terutamanya kat Malaysia.
Setiap hari sabtu malam pukul 7 dah tercegat depan tv sampai bergaduh dengan mak yang bertegas ingin menonton rancangan masakan kegemarannya.Kanak-kanak dan remaja sezaman dengan ryu pasti ingat dengan animasi Doraemon yang bermula 7 setengah di NTV7 pada setiap sabtu malam.Ryu pasti tidak dapat melupakan gadjet-gadjet hot yang dikeluarkan dari poket empat dimensi Doraemon.Memang dunia tanpa batasan imiginasi.
Hingga kehari ini pun,animasi Shin-Chan dan Doraemon masin gagah disiarkan umpama menjadi treadmark kepada stesyen siaran tersebut.
Doraemon memang comel di hati setiap manusia.Oleh itu,bilabilamasa mempersembahkan doraemon dalam bentuk cosplay.Enjoy!











Lagi diSini

Sudah terbukti kecomelan Doraemon kegilaan ramai ni kan.Seterusnya,mungkin ramai diantara kita pelik kerana setelah sekian lama animasi Doraemon ini disiarkan,tak pernah pula tunjuk penamatnya kan..hurmm...Sebabnya mungkin taknak peminat-peminat Doraemon sedih dengan penamatnya yang sememangya sedih hingga mungkin boleh menyebabkan airmata berjurai-jurai menghempas bumi.


Ryu cakap:credit to Hiroshi FUJIMOTO sebab buat jiwa gua yang rock ni sebak!!!go Doraemon!go!Kepada bilik sesiapa yang berhabuk tu,kemas la.Nanti mata masuk habuk lagi (: