2.5.09

Kisah mamat dan susur udang

Di suatu pagi,sorang mamat ni pegi la beli kuih kat sorang makcik ni.
Dia tengok semua cucur udang makcik ni jual takde pun udang ditengah-tengah cucur tersebut...
lalu si mamat ni pun tanye....

Mamat : Makcik,apasal semua cucur udang makcik takde udang?
Bukan ke selalunyer orang jual ada udang kat tengah cucur tu.

Dengan muke selambernyer...makcik tersebut menjawab...

Makcik : Eh,makcik tengok orang jual cucur badak takde pun diorang letak badak..
so,makcik pun takde la nak letak udang...

Mamat : ..........

1 ulasan:

NaDHiA sCaRLeT berkata...

betul3 sok0ng makcik!